Resident Evil 4 Remake onthult enkele nieuwe functies: zijmissies, nieuwe vijandelijke klasse en geen Quick Time Events

Resident Evil 4 Remake onthult enkele nieuwe functies: zijmissies, nieuwe vijandelijke klasse en geen Quick Time Events

Resident Evil 4 Remake staat op het punt werkelijkheid te worden in PS4PS5, PS5, Xbox Series X|S, PC en Steam Deck. Maar eerst heeft Capcom je een stukje laten spelen van de Resident Evil 4 review, waarin nieuwe details zijn achtergelaten.

Zoals we gisteren spraken over de nieuwe screenshots en gameplay van het spel, is het vandaag tijd om meer in tekst te spreken over wat ons te wachten staat in het terugkeer van Leon S. Kennedy.

Maar eerst hebben we al gezien hoe het er met nieuwe beelden uitziet: dit is de grafische vergelijking in gebieden zoals het kasteel.

Zoals we jullie een tijdje geleden al vertelden (en de informatie uitbreiden), heeft GameInformer in zijn nummer 353 details achtergelaten met betrekking tot nieuwe wapens, Ashley’s mechanics, nieuwe vijanden, side quests, enz.

Om te beginnen is het duidelijk dat de studio deze remake niet wilde doen en ook niet vanaf nul wilde beginnen; ze wilden juist verder gaan. Twee jaar geleden ging het gerucht dat er een reboot zou komen vanwege creatieve meningsverschillen.

Het lijkt erop dat herspeelbaarheid en flexibiliteit in de manier waarop het spel wordt voltooid belangrijke pijlers zijn geweest in de ontwikkeling ervan, zoals blijkt uit de eerste glimp van de gameplay.

Geen QTE’s deze keer (Snelle gebeurtenissen) en blijkbaar kunnen verschillende messen worden gedragen en voltooid met dit wapen alleen.

Laservizier is nu een upgrade en Gele Kruiden zijn in, plus Grondbeulen kunnen voorkomen dat er Plagen ontstaan in het spel.

Wat Ashley betreft, met R3 kan ze instructies krijgen als ze Leon op de voet volgt of zich terugtrekt; maar ze staat niet stil. Deze keer is er geen container waarin ze zich kan verstoppen, dus kijk uit voor haar.

Vooral omdat zelfs als ze geen levensbalk heeft, als ze te veel wordt aangevallen, ze weer tot leven moet worden gewekt. Als ze in deze toestand wordt aangevallen, sterft ze en is het spel voorbij.

Het nieuwe wapen is toegevoegd “Raketlanceerder“(Kruisboog) omdat er een nieuwe vijand is die een hamer hanteert en een stierenmasker draagt; Capcom heeft meer vijanden dan deze aangekondigd.

RE4Remake heeft nogal wat verschillen met het origineel.

Er zijn zijmissies in het spel zoals het jagen op dieren, het doen van puzzels en meer. Aktetassen kunnen perks hebben zoals meer munitie en je kunt jezelf barricaderen tijdens het huisgedeelte zoals in RE2make.

Het spel combineert horror en actie erg goed, hoewel dat een beetje voor de hand lag aangezien Resident Evil 4 daar in zijn oorspronkelijke versie nogal om geprezen werd.

Bovendien was Gameinformer zeer onder de indruk van het spel en wilde hij na afloop nog wat spelen.

Dus, dit zijn enkele van de wat is er nieuw in Resident Evil 4 Remake? in de zijmissies, de nieuwe vijandelijke klasse of de afwezigheid van Quick Time Events.

Laat een reactie achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *